Friday, September 4, 2009

doktor kontrolu

Dun itibari ile 29. haftaya girmis bulunuyoruz:) zaman bayagi cabuk geciyor ama gittikce zorlanmaya basliyorum aslinda. Karin gittikce sisiyor; hapsirmak, oksurmek bayagi zorluyor beni.

Birkac saat ayakta dursam, pilim bitiyor zaten.

Dun u/s randevumuz vardi. bukez cok guzel gecti ( masallah )...Kuzularimin kilolari esitlenmis neredeyse. Birisi 2lbs 5oz, digeri 2 lbs 6 oz. Zayif olan kuzum 2 haftada kardesine gore bayagi kilo almis yada gecen defa yanlis bir olcum yaptilar; bilemiyorum artik...Durumu iyi gordugu icin peri miz bizi 4 hafta sonra gormek istedi. yani 33 haftaya girdigimde; cok heyecanli yaaa:)

Haftaya da kendi doktorum la randevum var; ayrica hastane turu ve bebk bakimi ile ilgili kurslara register etmem lazim. Cok tembelim cok...

Kuzularimin birkac kiyafeti disinda hicbirseyleri hazir degil. su internet her seyi kolaylastirdigi gibi azicikta zorlastiriyor. Eskiden olsa, belki gidip magazadan butcemize uygun begendigimiz seyleri alicaktik, ama simdi oylemi. Urunu begen ; bir suru cesit var zaten. sonra basla review lari oku, neden bu 4 yildiz almisda 5 yildiz almamis. Onlar icin en iyisi, en kalitelisi, ve en sagliklisi olsun istiyoruz. Haliyle islerimiz cok zorlasiyor.

Dun gecemin buyuk bir kismini aratirma yaparak gecirdim. Tam begendim bir bebk arabasi, sonra bir farkettimki bu bebek arabasinin sadece arka oturma yerine araba koltugu yerlestiriliyor, on kismina maalesef olmuyor.

Ben encok chicco nun araba koltugunu begendim ama oda ikiz ler icin olan hicbir bebek arabasinin icine oturmuyor.

Bakmaya devam...

No comments:

Post a Comment