Monday, June 21, 2010

Baby Led Weaning


Baby led weaning, yani bebislerin kendi kendini besleme yontemi...



yaklasik olarak 6. aydan beri minik kuzulari kasikla besliyorum, ve yogurt disindaki butun yiyecekleri organik olanlarindan evde hazilamaya calisiyorum. Eee tabi evde iki bebek olunca , bayagi bir zamani sebzeleri ve meyveleri pisir pure haline getir dondur seklinde geciriyorum.





Artik kizlar ellerine aldiklari seyleri rahatca agizlarina goturebildikleri icin, kendi kendini besleme yontemine baslamis bulunuyoruz. ama aksam ogunundeki yogurt ve peynir leri ben yine kasikla yedirmeye devam edicem, kendileri biraz daha ii duruma gecene kadar. Gecen hafta ici yavas yavas basladik.

ilk olarak muz yedik, dun mango nun tadina baktik. ve bu sabahta kavun ve salataligi bir guzel test ettik. Guzel ama adrenalini yuksek bir olay, en azindan benim icin. Bogazlarinda kalir mi korkusu dehset bir sey, hangi kuzuyu takip edicegimi sasiriyorum.

Simdi oglen icin kabak ve sweet potato hasliyorum. bakalim begeneceklermi:)

Berna

No comments:

Post a Comment