Thursday, June 24, 2010

need to be motivated

Aslinda bu bloga her zaman guzel birseyler yazmak istiyorum ama maalesef her anim yazmak istediklerim gibi guzel gecmiyor. Bazen tum motivasyonu kaybediyorum, ugrasmak ve cabalamak icin. Sanirim suan o donemlerden birini yasiyorum. Olaylar duzene girdikten sonra, eminim ki ben bu yazimi okudugumda neden kendimi bosuna uzmusum diye kendime kizicam .

Son iki gundur Defne nin atesi yukseliyor. Gunde bir kac doz verdigim ates dusurucuyle dengelemeye calsiyorum. Dun dr. goturdum, bir problem gormediler. Cuma ya kadar beklicez, bir duzelme olmazsa dr. yollarina dusecegiz tekrardan.
Dun den beri kizlar yemek yeme olayina paydos verdiler. Aslinda belki normal ama ben hemen sonuc alayim, onlerine koydugum herseyi yesinler istiyorum. Kisa bir surede olsa duzene girmis olan uyku olayimiz, son bir kac gundur sapitti diyebilirim. Duru her daim aglamaya hazir zaten, yatigina koymamla aglamaya baslamasi bir oluyor. Bende de tutarsizlik var. Bazen kiyamiyorum hemen kosup aliyorum, bazen mecburen aglatiyorm, cunku bende de piller bitmis oluyorm. Yetemiyorum ben bu kizlara ksiacasi.

Dunyanin en aci seylerinden bir tanesi aglam sesi dinlemekmis. ben anne olunca ogrendim. Bazen onlarin aglmasindan dolayi, aksam uyku saatlerinde bende oturup agliyorum, ruhum aciyor:(


Sleep training olayina bir dalmam lazim, biliyorum zor olacak ama zaten uyuyamadiklari icin agliyorlar. Denemeye baslayinda yazmaya calsirim.

Motivasyona, iki cift laf edicek insana, ve belkide kendime ayiracak zamana ihtiyacim var ama nasil olacak bilmiyorum.

Bir sonraki postta guzel seyler yazmak dilegiyle...

Berna

No comments:

Post a Comment