Tuesday, July 13, 2010

Dinlenmek mi?

Kizlar fotograf makinasina poz verirken




cimcimeler buyumeye devam ediyor. gun gectikce daha tatli , daha doyulmaz oluyorlar.


Bazen operken yiyesim geliyor kuzularimi.
Artik iyice mobile hale geldiler. ben yere uzaninca ustume tirmanmaya calisiyorlar. Birbirlerinin ustune cikiyorlar. iki kucuk koala bunlar...
artik biz ne yiyiyorsan , kizlarada ondan sunuyorum. bazen kendileri elleriyle yiyiyorlar, bazen ben kasikla doyuruyorum, bazende catala batirip catali ellerine veriyorum. 8 aylik bebek catalla kendi yermi? walla yiyiyor, tabi catalin dogru tarafini eline vermek lazim; yoksa catalin sonunu yemeye calisip kiziyorlar :P
Uyku duzenleri biraz daha oturdu, bazen 45 dakika bazen 2 saat uyuduklari oluyor. bende bu zamanlarda kendime zaman ayirmaya calisiyorum. Eger onlar uyurken dinlenirsem , maalesef evdeki isler yurumuyor. Dinlen mez isleri yaparsam kendimi unutuyorum. icinden cikilmaz bir durum. TR tasinsakda ben bir utucu bir de gundelikci tutup; mani ye pediye gitsem tam super olucak. ama cok uzak degil o gunlerde insallah :P
Sonunda bir karar verip kindle aldim. Bugun herhangi bir zamanda gelmesini bekliyorum. Aslinda ipad ve kindle arasinda kalmistim, ama asil amacimin kitap okumak oldugunu dusununce ipead pek cazip gelmedi. kendilerini magazada gorup cok etkilenmistim ama uzun sure birseyler okumak icin pek faydali degil. neticede bir tablet bilgisayar, isikli ortam daekrani yansima yapiyor ve goz yoruyor. ama yinede sok guzel. simdilik kindle ile devam edicem. belki bilgisayar yenileme zamani geldiginde bir ipad edinirim...
p.s. bir arada kendime aldigim cicilerden bahsetmem lazim. ayrica TR yolcusuyuz. yakin zmaanda outlet e gidip hediyeleri toplamak lazim...

No comments:

Post a Comment