Thursday, August 5, 2010

9. ay kontrolu

Artik dur durak yokkk.. birbirimizin uzerinden geciyoruz
Aslinda nerdeyse bir hafta olacak kizlarimiz 9. aylarini tamamlayali ama aylik postumuzu ancak yapabiliyorum. Aslinda ben dr. kontrolumuzu bekledigim icin bu kadar gecikti bu yazi.
Dunku dr. kontrolumuz fena gecmedi. Kizlarla ilgili her durum guzel tabiki ama ben yine dr. dan memnun degilim. Columbus ta ki dr. cok ozledim. Her ne kadar adam cok samimide olmasa en azindan cocuklara biraz sirinlik yapip; onlarla ilgileniyordu. Dunku teyze ( bayagica yasi vardi cunku ama neyseki oncekinden daha gencti ) oylesine yapiyor kontrolleri.
Dunku en komik olay;
Dr: sorunuz varsa lufen sorun
Berna: Defne nin gozunde bir sorun var gibi ( hemen lafim kesilir)
Dr: goz olaina birazdan bakicam. evet devam edin.
Berna: Kizlarin kilo oranlari nasil (laf yine kesilir)
Dr: tablolara birazdan bakicagim, baska soru
.
.
.
. bu boyle devam eder gider :P
Neticede ; Defne 17 lb 51/2 oz; Duru 17 lb 4 oz.
aralarindaki kilo farki daha belirgin gibi ama tartinca fark pek gorunmuyor.
Yemek olaylarimiza falan pek birsey demedi Dr.muz. Sadece kizlarin kendi kendilerini beslemelerine sasirdi. Kizlar, iyiki catal kullandiginizi soylemedim; Dr. bana deli derdi herhalde.

Kelebek Avcisi :)

No comments:

Post a Comment