Friday, August 6, 2010

Banyo Keyfi

Defnem biraz flu cikmis ama olsun

Diger anneler nasil yikiyor bebekleri bilmiyor ama ben banyo kovamiza su dolduruyorum; her kuzum icin bir kova su yeterli geliyor. Sonra kizlari teker teker kendi kuvetlerine oturtup yikiyorum. Aslinda gecen haftaya kadar yatirarak yikiyordum ama artik desteksiz oturma konusunda cok basirili olduklari icin oturtarak yikamaya basladim.


Carsamba gunu babamiz biraz gecikince ( normalde babamizla beraber yikiyoruz kucuk hanimlari ); ikisine birden banyo yaptirmak aklima geldi. Basarilida olduk sayilir, aglama olmadan guzel guzel yikandik. Normalde de aglamiyoruz ama ilk deneyim nede olsa; hersey olabilir.ama sanirim benim onceki yikama stilimden dolayi , benim minik kuzular su ile oynamayi bilmiyorlar. Su dolu bir seyin icine oturunca basta afalladilar, sonra rahatlayinca etrafta ne bulurlarsa tanimak icin dogru agizlarina soktular. sampuanlarimizda buna dahil.



Duru sampuanin tadina bakarken

Oyuncak almak lazim kuzulara; biri tarakla biri sampuanla ugrasiyor cunku






No comments:

Post a Comment