Wednesday, May 19, 2010

Hastayim

Hdun oglenden beri hastayim.Gelip bana corba yapacak , oylesine halimi hatirimi soracak hic kimse yok etrafimda:(... kendi corbani binbir eziyetle kendim yapiyorum...

Dun den beri, tarif edilemez bir bas agrisi; aksam 4 beri mide bulantisi ile birlesince cok izdirapli bir gece gecirdim.
ilk kez kizlara banyo yaptirmadan uyuttum; neyse ki pamuk sekerlerim babalarini pek yormadan uykuya gectiler.

Babamiz gelene kadar nasil idare ettim bende bilmiyorum. Duru bir dizimde oturuyor; kova diger dizimde. Komik cocuk ben kusarken cikardigim seslere guluyor. Bilse herhalde annesi ne kadar aci cekiyor gulmez kuzucuk.

Ilk kez aksam yemek yemeden 7 gibi uyuduk; belliki babamizda cok uykuluydu; aile boyu aksam 7 de yataktaydik.

Simdi saat sabahin 8 i kendi corbami pisiriyorum; birazdan icip insallah daha ii olucam.

Anneme ve kayinvalide mede kusum. Bir arayip sormadilar. Ruyalarina bile girmedim galiba...

Berna

No comments:

Post a Comment