Friday, May 28, 2010

Ilk misafirlik





Bir muhabbet bir muhabbet

Hep dil cikariyoruz, yeni ogrendikte

Bugun kizlarimla ilk kez tek basima disari ciktim. Aslinda alisveris tarzi bir yerlerde gezmis idik ama ev gezmesine ilk kez gittik. Sabah babamizi ise biraktik ( bir tane arabamiz oldugu icin ), sonrasinda eve gelip gunluk rutinimize dewam ettik. Evden cikarken corek mayalamistim, donuste tamamlayip onu firina attim ve kizlarla 12:20 gibi yola koyulduk.

Yol boyunca cok uzluyduk, taki eve girip ev sahibi ve diger arkadaslarla tanisana kadar. Benim iki kuzuk sessiz melegim gitti ve yerine iki atne avazi ciktigi kadar bagiran cadi geldi. Yaygara ama ne yaygara, kimse susturamiyor hanimlari. ben ikisini birden kucakladim evin icinde dort donuyorum. Goz yaslari sel olmus bizim kizlarda ( bu sekilde dehydrate olmadiklarindan emin olduk ). Ben tam eve geri donmeye kara vermsken , neyseki emzik sayesinde sakinlestik. Arada mizirdanmalarimiz oldu ama gunun sonuna dogru iyice rahatlamistik. Biraz oynadik, biraz uyuduk derken misafirligimiz bitti. Cok tatli insanlarla tanistik, cok mutlu olduk. yasasin :)

Yarinda Columbus dan misafirlerimiz gelicek. Kucuk Ela hanimla ilk kez tanisacagiz. Bizim tasinma olayimiz bir supriz oldugu icin , aklima bile gelmezdi Elo$un dogumunda Columbus da olmayacagim, ama maalesef ... Neyse yarin insallah tanisacagiz minisle... Haftasonu bir Boston yapmayi planliyoruz arkadaslarla, bakalim; insallah olur...

Berna

No comments:

Post a Comment