Tuesday, May 4, 2010

Kati Gidalara Devam


Kati gidalara tam hiz devam ediyoruz. Yeni olarak elma ve yesil fasulyeyi ekledik menumuze. tabiki ikiside buharda pisirilip, yeterli kivama gelene kadar el blenderinda cekildi. Asklinda ikisinide sevdiler diyebilirim. Sanslarina elmamiz bayagi bir eksi cikti:D bilerek yapmadim kizlar, kusura bakmayin.

Sanirim elmayi bayagi sevdiler, cunku eksi olmasina ragmen yemeden duramiyorlar. ama lokmayi agizlarina aldiktan sonra suratlarini bir eksitmeleri var, gormeye deger.

Gecen haftadan beri yediklerini bir miktar azalttim. her ogunde 2 yemek kasigi veriyorum. aslinda tam doyumluk degil, amac yemek yemege kati gidaya alissinlar.

ornek menumuz
7:30 anne sutu ( genelde 5 ile 10 dk arasi degisiyor)
8:30 elmali pirinc muhallebisi (suan icin meyvelerden sadece elmayi ekleyebildik listemize; fasulyeden sonra hemen armut denemek istiyoruz)
11:00 anne sutu
12:30 2 yemek kasigi sebze puresi
3:00 anne sutu
5:00 1 yemek kasigi yulafli muhallebi ve 1 yemek kasigi sebze puresi
6:30 anne sutu ve yatma
10 = 11 arasi tekrar anne suu veriyorum, ve snrasinda 2 ila 4 arasinda birdaha doymak icin uyaniyorlar.

her yeni gidayi genelde oglen yemeginde sunuyorum, allerjik reaksiyon olmasina karsilik.

kafami en cok karistiran sey TR ve USA arasinda ki yemek yedirme olaylarinin farkliligi. Ben USA de yasadigim icin, genelde buradaki kitaplari okuyup, forumlari takip ettim. Kizlar kati gidaya baslayinca takip edilmesi gereken rota 4 gunde bir yeni bir besin tanitilmasi gerektigi ve ilk olarak pirinc yulaf veya arpa muhallebisi verilmesi gerektigiydi. ama simdi TR forumlarina bakiyorum; turk anneleri dogrudan karisik sebze corbasina basliyor; genelde tarhana corbasi veriyorlar. kahvalti olarak pekmez, cekilmis ceviz bademve peynir verilen yiyeceklerin arasinda.

kafam dehset derece de kariti diyebilirim; hangi rota daha dogru hic bir fikrim yok.


Postu birkac resimle bitirelim bari



Haftasonu parkta annemizin yardimiyla yesil fasulye yerken


Duru




Defne



Berna

No comments:

Post a Comment