Monday, May 31, 2010

Lake George ve Elocan


Yeni yerimize tasindigimizdan beri ilk kez bir firsat bulup yakinlardaki gezilecek gorulecek yerlerden birine gidip, ohhh bir guzel keyif yaptik. Tabiki bunun en buyuk nedeni Cok yakin arkadaslarimizdan birinin bizi ziyarete gelmesiydi. Misafirlerimizin gelemsiyle bayagi yorulduk ama bir o kadarda eglendik , neselendik, vede kayiflendik. Iyiki geldiler, ve insallah gene gelirler.

Elif ve Caner i cok ozlemistik ama Elo$la tanismak icin oluyorduk diyebilirim. cumartesi gecesi doya doya kokladik Elo$ u; bir de o kadar akilli o kadar cin ... simdiden bidir bidir konusuyor; hemen hemen 2,5 aylik olmasina ragmen.

Elifler gelmisken onlari yakinlardaki guzel bir yere goturelim istedik, ve bize 45 dk uzaklikta Lake George diye bir village varmis, bari orayi kesfedelim dedik. Iyiki gitmisiz, cok guzel bir yerdi. Sanki TR deki bir tatil mekanina gitmis kadar zevk aldik, tek fark etrafdaki asiri miktardaki Hintliler oldu. neden o kadar cogunlukta olduklarina pek bir anlam veremedik.
Yukaridami pozu yola cikmadan once cektik, Elacik bir gulus atmiski , demek ki memnun olmus bizim kizlarla tanisdigina:)

Aksam dokuz gibi ancak evde olabildik, hem bir gece oncenin uykusuzlugu hemde temiz hava carpmasindan dolayi 12 gibi yataklara yuvarlandik. Aksam cayini icerken az olsa Yah.si Ba.ti yi izledik. Aslinda biz daha onceden izlemistik ama beni bayagi bir guldurdugu icin tekrar izlemekten cekinmedim ... Bazi sahneler aklima geldikce hala guluyorum, her ne kadar asiri kufurlu olsada...

Berna

2 comments:

  1. ay masallah annesi,pek tatlilar ikizler.blogunuza ilk defa ugradim pek sevdim bebisleri,opuyorum yanaklarindan..

    ReplyDelete