Monday, May 24, 2010

kotu anne:(


Yaklasik bir saat once Duru bizim yataktan dustu. NAsil oldugunu anlamadim, ama hicbir ozru yok bu isin.

Sanki o an dunya durdu sandim; zamani geri almak istedim, sadece brkac saniyecik. ama olmuyor maalesef.

Suan o kadar mutsuzum ki; birseyler dugumlendi gogsume bir turlu duzelmiyor. Her an baska birsey olacakmis korkusu olustu; nefes alamiyorum.

Neyse ki suan iyi kuzum. Kazanin arkasindan hemen emzirdim ve dr u aradim. Duru yu takip etmemi soyledi; sordugu sorulara verdigim cevaplara gore kzumun birseyi yok iyi ama gelde bunu benim kalbime anlat.

Keske ben dusseydim:(( cok kotuyum cok....

2 comments:

  1. O duyguyu bilirim , ilk 6 aylıktı sanırım düşürdüğümde , altını dgiştirmek için biran yalnız bıraktıgımda nasıl olduysa dönüp düşmüş , çokta ağlamıştı. Daha sonraları birkaç kez daha oldu , hatta en son gecen gece 4 te yanımda yatarken takkk diye bir ses ve yerde aglayan bir kuzu . Of off yani , zor bu işler , allah acılarını göstermesin.
    Kızlar çok tatlı bu arada:)

    ReplyDelete
  2. Tesekkur edrim kuzunun annesi yaaa. Yavas yavas atlatmaya calisyorum. Herkesin dedigi gibi cocuklar duse kalka buyur ama ilk kez olunca yasadigim korkunun tanimi yok...

    ReplyDelete